Dålig?? Jag vet

Dåligt bloggande ''check''....  Nu är jag ju hemma från Örebro. Känns väl lagom trist. Senaste dagarna har jag bara sovit och sen spelat ''Assassins creed 3''. Rätt gött om jag skulle kunna göra som jag gör just nu i typ några månader. Ska se till att skaffa ett gymkort på friskis för 3 månader. Ska bli gött att kunna träna när man vill och kanske träffa lite nytt folk. Imorgon måste jag anmäla mig till dansen, men vet inte om jag vill dansa ''ragga'' eller ''Funk/ street dance'' Kanske till poch med tar båda... Vem vet? Men om jag inte ligger och såsar eller spelar, så är det typ träningen som är mitt liv. Känslan efter man tränat får jag inte nog av. Ska lägga mig i hårdträning kanske, så att man slipper må dåligt över att man äter något.  ''Don't start what you can't finish''
 
Bye bye// Maya.
Har fått mina as grymma shorts från RunWayDreamz, Ska ladda upp en bild nästa gång.
En bild från nyår, nu är det bara du och jag mamsen.
Photo: Gott Nytt År med min älskade Maya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0