Le farbror

Tjenare tjenare! Jäklar asså, det var ett tag sen jag skrev! Det har hänt jäkligt mycket kan jag ju säga!! Men det mesta jag har gjort får ni inte veta :) Ja ja, men jag har iaf varit hos min farbror ett tag nu och vi har gjort en massa kul grejer! Åkte till Göteborg och shoppade hela dagen, jäklar vad kläder jag har. Tur att vi köppt en nu byro! Sen har jag skjutit luftgevär, kommit med i en tidning och tränat! Imorgon ska jag träääna :)  Är så sjukt glad att äntligen få komma hem på riktigt efter någon vecka... Nu är jag här och nu jäklar ska det bli ändring! Inga fler sömnlösa nätter eller att må allt för dåligt! Medicin gör mycket!!! Kanske blir ett modell jobb för mig med, men jag vet inte om jag ska tacka ja! Laddar upp liter bilder sen.
 
Bye bye // Maya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0