Woop woop

Ja... Gårdagen var rätt bra, var hemma på dagen. Men på kvällen träffade jag några vänner och det var riktigt trevligt! Hahah.... Blev dock inte så sent för mig.... Men det var nog tur det! Idag har jag bara haft ont i huvudet och mått illa, jag måste sova mer.... Hahahahahahah (not) Åkte till Michan senare på dagen, Vi hade det riktigt trevligt tycker jag! Men jag tror att du får öva lite på bakandet Michan! ♥ Det måste jag med, jag kan inte baka hahah! Vad var det nu igen? Hård hemma men inte i skolan... Hahah.... MIsstolk är så kul ibland! Tagga att sova hela dagen imorgon och sen dra på bio.
 
Bye bye // Maya.
 En bra bortglömd låt hahah!!!

Kommentarer
Postat av: michelle

Vad menar du? Min tigerkaka var perfekt!

Svar: Ja det klart! Blev ju go, även ifall vi gjorde allt fel! :D
Maya Andersson

2012-11-19 @ 17:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0