Tungt

In till Kalmar idag då.... Tyckte inte det hjälpe något, men inte så konstigt eftersom det var första gången. Men jag tror fortfarande inte att det kommer hjälpa. Förlåt att jag är så deppig/ trågig när jag skriver nu. Men det är mitt liv. Känner mig så otroligt ensam, som om jag var den ända i världen just nu. Är ju inte det igentligen, men men.... Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till snart... Förutom att jag var ''där'' i Kalmar idag, gick jag, mamm och en av hennes kompisar på resturang. Det var rätt kul. Tur att vi är en knäpp familj! Imorgon blir det standard, förutom kanske på kvällen då jag kanske ska dra på en fest... Får väl se... Kanske lättar lite... Just nu lyssnar jag på Eminem och kollar Tumblr...
 
Bye bye // Maya.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0