Sry

Hej, förlåt för dålig uppdatering... Men det är så mycket på en gång just nu... Det är svårt... Tack och lov för goda vänner... Mina sötnosar! Kom hem från Örebro igår och känner deprisionen komma tillbaka... Välkommen till Öland, där deprisionerna börjar... Men jag kan inte göra så mycket. Känner mig väldigt konstig, blåmärken, andningsproblem, sovproblem och typ ont överallt.... Ska vara hemma från skolan imorgon. ''du kanske har rätt'' Ska snart snacka lite med en av dom snällaste killarna på jorden, behöver det nu känner jag. Laddar upp lite bilder från de senaste veckorna, så får ni se lite iaf.... Eller nåt....
 
Bye bye // Maya.
Väntar det värsta men hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0