Wtf?

Det börjar bli riktigt varmt ute och det applåderar vi för! En rätt deprimerande grej är att när vi hade idrot igår blev välgigt många i min klass bestulna av någonting.... Typ plånböcker, bankort, pengar och ett par trosor..... Jag var en av dom som blev av med något och det var mobil, ipod och lite pengar, asså det är inte okej!! Eftersom jag inte bryr mig om mobilen så där jätte mycket är det ändå sjukt tråkigt! Rip iPod.... Men aja kan ju inte göra så mycket. Idag ville jag verkligen inte gå till skolan, men jag gick dit ändån, hade inget val.... Men dagen blev ju rätt okej. Det är ju varmt ialla fall och det är jag glad för! Efter skolan hängde jag och två till hemma hos Thea! Skulle haft en mysig kväll med dom, men jag åkte in till kalmar efter typ en timme hos henne. Skulle kolla skor, men jag hittade typ inga som jag verkligen ville ha. Jag får fortsätta leta. När jag kom hem började jag spela mitt spel som jag fick igår.... Men jag tror att jag håller mig till skjutspel....  Sen hade jag lite fredagsmys med vindruvor, fysalis och jordgubbar medans jag kollade på tv:n. Men nu ska jag dra och lägga mig, börjar faktiskt bli lite trött :o

Bye bye // Maya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0