Körnings dags! :D

Dagen har varit som nästan vilken som helst, vanlig skola med andra ord ^^ Det hände inget särskilt förutom att jag inte hittar mitt busskort... Har varit ovanligt glad idag på något sätt och det är riktigt skönt! Eftersom det börjar bli riktigt skönt ute nu så stack jag ut för en liten jogging tur när jag kom hem! Efter det somnade jag i solen i typ två timmar... ^^Jag gick en liten runda till nu på kvällen och det börjar verkligen bli fint ute! När jag skulle gå hem kom pappa med en typ golfbil, som jag fick köra en timme! jag börjar bli riktigt bra nu! Kommer att vara redo till körkortet om något år! Nu sitter jag inne och kollar tumblr (följ mig! ''MayaAndersson'') medans jag snart får ont i huvudet för att jag har lyssnat på samma låt typ hela kvällen... ''Där jag hänger min hatt'' heter den... vaddå beroende...?
Ne nu är det dags för en kopp te!

Bye bye // Maya!
Har ingen ny bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0