Friday!

Det har varit sjukt segt idag! Det var veldigt blåsigt ute men ändå varmt... Lektionerna var seeeega... Aa det har inte varit världens bästa dag direkt... Men den blev bättre när jag kom hem, på sätt och vis. Jag fick äntligen min klänning som jag skickade efter, men, den var inte lika snygg som jag trodde så jag får fortsätta med mitt letande efter en avslutnings klänning och skor... Sen har jag varit lite i Kalmar för att fredags handla som vanligt och när jag kom hem pratade jag kanske 1 h med Ankan! Resten av kvällen har jag tillbringat vid datorn med en stor skål vattenmelon och tumblr! Så jag är rätt nöjd med dagen ändå. Imorgon ska jag lungt bara sova hela dagen och kanske ladda hem en film eller två...

Bye bye // Maya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0