Eurovision! :DDD

Igår sov jag till halv 2 och sen stack jag till Agnes för att ha en riktig myskväll med lite smått och gott och såklart Eurovision! Det var en underbar kväll, men det var så sjukt tråkigt att varken Thea, Michelle eller någon annan kunde vara med :( Men vi hade kul ändån!! Tyskland...♥ Hahahah, jag börjar skratta bara av att tänka på turkiets framträdande!! Hahah! Innan vi kollade på det gick vi på en promenad och.... jag kan inte heller dansa ^^ Varje gång Loreen fick en 12 gjorde vi High five.... Hahah! Sen kom den där spindeln in i bilden.... Men det var en trevlig kväll/ natt! ♥ Hela dagen har jag slöat i solen och sen spelat.... Jag börjar bli rätt brun nu! Fick till och med en kommentar om det idag! :D Men jag kommer att dö imorgon om jag inte lägger mig nu sååå.... Godnatt!
.... Vänta nu lite, vi ade ju en Eng läxa tills imorgon..... FAN... -.-

Bye bye // Maya!

Kommentarer
Postat av: Thea

Ta't lugnt den är tills på Tisdag!

2012-05-28 @ 07:25:06
URL: http://favoritefix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0