Update

Måndagen då jag, Agnes, Thea och Julia åkte till Ullared blev rätt kul.
Från att gå upp kl 04 på morgonen till att sitta och dö i bussen hem efter en helt underbar dag med tjejorna!
Bussresan var riktigt skön, halvsov typ hela tiden,
men det var bara så mysigt!
När vi väl var framme vid Ullared så började vi springa runt lite.
Jag köpte inte så mkt, typ bara en film,
(typ) ett par strumpbyxor och några andra saker som jag inte kommer ihåg nu.
Jag var så otroligt trött när jag kom hem, så jag var så lat att jag kollade på filmen ''The backup plan''
Det är verkligen en as bra film tycker jag!
Som sagt var jag riktigt trött så jag gick inte till skolan dagen därpå/ igår.
Jag stannade hemma för att sova, men sen pluggade jag resten av dagen.
Dagen idag har varit helt okej, antar jag.
Men hemkunskapen var ingen hitt... ^^
Imorgon tror jag att jag ska dra in till Klamar med tjejorna och kanske prova på chearleading.
Det kan bli kul!
Nu ska jag dra och plugga till ett SO prov som jag ska göra imorgon....

Bye bye // Maya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0