Natt bio!

Dagen har varit helt okej, förutom att jag nästan dog i skolan av att jag var trött så har det varit rätt bra!
Ist för att ha engelska och svenska gick vi och kollade på en teater, som var helt okej.
Kände mig lite stolt över att ha läst en bok... Som nämndes på teatern...
Efter skolan åkte jag till Färjestaden för att gå på en synundersökning och det visade sig att jag har ett litet synfel.
Så jag ska kolla efter glasögon.
Jag hittade ett par som var helt okej, men det gäller väl bara att vänja sig!
Resten av kvällen har jag latat mig framför datorn och Tv:n.
Har precis glott på ''Shawshank Redemption''.
Den är riktigt bra och jag rekomenderar den till dem som kan sitta i typ 3 timmar och kolla på en film ^^
Imorgon ska jag och tjejerna åka in till Kalmar för att shoppa och äta lunch på Thai silk.
Det ska bli riktigt mysigt, men det känns som om jag kommer vara rätt pank efter det!
Nu ska jag dra mig till sängs för jag somnar snart på datorn.

Bye bye // Maya!
Bored gal


Kommentarer
Postat av: Agnes

Nånsin tänkt på att du förmodligen är så trött för att du inte äter? <3

2012-03-24 @ 10:14:26
URL: http://ibelieveinyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0