Movie time

Hej, jag vet att jag är dålig på att blogga, men det händer inget roligt att blogga om...
En rätt kul grej som hände i torsdags var att alla 8:or fick se ''The Pianist''!!!
Den var as bra!
Annars har det inte hänt så mkt.
Hela helgen har jag kollat på film, det har varit riktigt mysig, men kanske lite segt ibland.
På 3 dagar har jag sett 10 filmer... Hahah!
Här är filmerna jag har sett:
A lot like love, Buried, Running scared, Schindlers list, The tourist,
The jacket, Wrecked, The pianist, Aviator och Limitless.
I lördags hade jag kunnat åka in till Kalmar och shoppat, tränat och haft en tjejkväll,
men jag orkade helt enkelt inte.
Det är skönt att ta det lungt då och då.

Bye bye // Maya!

Mitt film snacks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0