Spanien - Italien

Dagen har varit rätt bra. Skulle spelat golf på Ekerum hela dagen men jag var för lat för det... Så jag har läst en bra bit in i boken som jag fick i förrgår, den heter ''shoo bre''. Det ända jag vet är att filmen är riktigt bra, men boken är rätt bra den med.Sen har jag tränat som vanligt och kollat på fotboll! Är as lycklig för att Italien vann idag!!! Nu står det mellan Spanien och Italien på... Söndag tror jag. Aa just det jag såg en film igår som heter ''Woman in black'' och jag rekommenderar den till dom som gillar rysare!. Men jag rekommenderar inte att se den själv för det gjorde jag och jag fick ett psykbryt i mitt huvud typ... Ne men den var rätt läskig. Nu har jag precis suttit och ritat lite så jag laddar upp en bild. Imorgon ska jag kanske sola om det blir fint väder, åka till Kalmar och sen dra till Agnes för en grill kväll! Det ska bli kul att rtäffa Michan igen! Då är hela gänget samlat på våra vanliga ställen, iaf tills jag ska dra till Lysekil! Ska bli fett kul!!! Taggar inför lördag för då ska jag äntligen börja jobba! Kul kul.
 
Bye bye // Maya!
Man ser kanske inte hela bilden eller alla detaljer...Men jag är nöjd.
Och en bild från igår när jag var på en promenix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0