Marknaden

Helluuu, har inte hänt så mycket de senaste dagarna därför har jag typ inte skrivit något.... Men igår åkte jag hem till Ankan för att ha lite film-mys. Vi så Horrible bosses och den är rätt kul....Hahah! Det kanske inte blev så mycket mer film men vi hade det bra! Vå åkte ner till Köpingsvik en sväng med hennes moppe och det var kul. Det regnade dock lite, men annars var det riktigt bra!! Sen kom vi hem och kollade på en serie som jag har glömt vad den heter men den var riktigt bra! Ska nog ta och låna den av henne nån dag. Jag sov över där, men vi gjorde inte så mycket mer. Idag fick hon upp mig vi ca 9 tiden på morgonen då jag brukar gå upp typ 13:00/14:00 på dagen... Men det var inte så farligt. Vi gick en sväng och gjorde sedan iordning oss till marknaden som är i Borghoml just nu! Vi åkte dit en stund, sen drog jag hem och det är skönt att vara hemma och bara lata sig lite... Resten av dagen ska jag nog bara ladda hem lite film, kolla fotboll ikväll och vara uppe halva natten!
 
Bye bye // Maya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0