Kom igen nu Sverige!

I förr går hade jag riktigt trevligt på kron, men jag måste erkänna att det var roligare förra året! Idag har det varit en super bra dag för en gångs skull! Åkte in med dom bästa för att shoppa lite! Jag köpte ovanligt mycket faktisk. 2 par skor, 1 linne, ansiktsrengöring, parfym och ett par shorts som jag blev as nöjd med! Men jag har också insett att jag ska strunta i killar ett litet tag nu, eller ialla fall försöka. Men det lär ju typå aldrig gå.... ^^ NU, sitte jag och är as taggad inför matchen Sverige mot England! KOM IGEN NU SVERIGE!!! Vi måste ju bara gå vidare, men jag är rätt osäker på att vi inte gör det... Ska snart bänka mig vid Tv:n och äta lite körsbär, så sjukt gott! 
Bye bye // Maya!
Från idag, mitt nya linne och shorts.
Agnes piercade öra, hon gjorde det idag.
Från Kron när vi skulle uppträda ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0