Golf all day long

I lördags hade Sofia en supermysig övernattnings fest för att fira hennes födelsedag som var för ett tag sen! Men det är alltid lika mysigt hos henne och jag hoppas på att vi kan börja sova över där lite mer ^^ Sen har det väl inte hänt så mycket, jag har varit på mitt super glada humör (host) som vanligt. Men idag var det rätt okej, lite jobbigt kanske men helt okej. Vi hade en uteaktivitetsdag ist för skola och jag och några till skulle spela golf hela dagen. Asså själv tycker jag nog att jag är rätt bra ändån, men jag bor ju vid en golfbana... Hahah, men ist för att åka buss till dit vi skulle så skulle vi cykla och det gick ju som det gick. Men jag gillar att cykla, så det gjorde inte mig nåt. Sen har jag inte gjort så mycket, har typ bara spelat, tränat óch duschat. Men nu ska jag dra och kolla på filmen Troja, Lång, men bra!

Bye bye // Maya.
Jag har inte laddat upp en bild på länge nu efetrsom jag inte har någon kamera/ mobil... Så det får bli den här väldigt (osmickrande bilden på mig, ser ni min mage eller?!?!) trevliga bilden.

Kommentarer
Postat av: Din Anka

Maya serisöt sluta. Du är inte det minsta lilla tjock. Du är hur fin som hlest och behöver INTE oroa dig över något. <3

2012-06-06 @ 10:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0