Fotbolls kväll med mera då!

Idag när jag vaknade hade jag inget för mig så jag började träna lite! En h med cykling, en h med att hoppa hopprep (jobbigare än vad man kan tro),  en h av power walk och sen lite sit-ups och armhävningar. Känner mig riktigt nöjd med dagens arbete och kände att det skulle vara gott med någon tu glass grej. Så jag gjorde typ en milkshake! Den blev as god ^^ Sen har jag varit lite med min granne som ska vara här i 2 veckor, kul att se henne igen! Och jag kollar på fotboll hela kvällen. Först Tjeckiien vs Polen och sen en match med Ryssland vs grekland. Men just nu ska jag ha lite kul.... heheheheheheheh, sorry ankan!

Bye bye // Maya!

Kommentarer
Postat av: william

ser gott ut:D

SV; Naw tackar så himla mycket:D Blir så Glad:3
Och säg gärna vad du tycker om mina "The awakening" Modellbilder som jag har tagit:)

2012-06-17 @ 10:54:57
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0