Parachute!!!!

Hej, dagen har varit galen!!!!! Efter att ha tänkt igenom mitt beslut gällande fallskärms hoppning, bestämde jag mig för att göra det!! När vi varit i Kalmar åkte jag och pappa till Borgholms flygbana för att hoppa falskärm! Jag var rätt nervös... Men efter att ha väntat i en timme var det dags att fylla i lite papper, eftersom jag är minderårig så behövdes det. Sen tog jag och en annan på oss den här dräkten som man ska hoppa i. Jag skulle hoppa tandehopp och han jag skulle hoppa med var jätte bra!! När vi väl satt i det här lilla planet fanns det ingen återvändo, men jag var faktiskt inte nervös när jag väl satt där. Vi flög upp på 3000 meters höjd och det kanske inte låter  så mycket men det är det! Det var det roligaste jag någonsin varit med om! Själva fritt fallet ner var sjukt rolig, men man kunde inte ha munnen öppen.... Sen fällde han ut fallskärmen och vi var i luften i ca 35 sekunder till 1 minut.
Jag ska så göra det igen. Känslan är obeskrivlig ♥
 
Bye bye // Maya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0