Vad gött!!

Dagen började riktigt bra!
Vaknade och kunde inte gå till skolan för att pappa inte kunde sjusa mig!
Då tyckte han att jag kunde vara hemma... överlycklig!!
Jag har laddat hem lite filmer som ''The Descendants'' och ''The Puss in boots''!
Jag rekomenderar inte "The descendants för den var helt enkelt för seeeeg att kolla på.
Sen har vi äntligen beställt en resa till kreta i 2 veckor!!
Jag längtar as mkt, det är typ min favvo platts i världen... än så länge iaf.
Så nu är jag rätt glad, även fast jag har fått damp på min dator som inte vill funka ibland.
Eller det kanske är jag som gär nåt fel...
Imorgon drar jag till Kalmar med pappa för att handla lite.
Hoppas bara att vi kan köra upp i backen.
Jag har äntligen fått mina tränings shorts oxå som jag skicka efter.
Jag blev as nöjd, jag brukar typ inte gilla såna shorts.
Ne nu ska jag dra och träna en liten stund.
Bättre sent än aldrig!

Bye bye // Maya!

Hahah minnen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0