Måste ni ha 100 till eller?

Skolan var bra idag.
Lite kallt kanske men annars har det varit rätt chill.
Asså killar förstör mitt liv, men det är ju antagligen jag som har gjort det så.
Från och med nu håller jag mig till killar som bor i samma land iaf!
Åhhhhh, jag blir så störd på dom.
Räcker det inte att bara vara med en tjej?
Även ifall det inte riktigt var på den nivån, så blir jag så störd.
Men jag är glad att han sa det.... Antar jag...
Men nu är det nog med mitt klagande om killar som antagligen inte tar det på alvar,
förstår vad man vill och/ eller bara inte förstår hur jävla mycket man gillar dom!!!!!!!!!!
Ja jag tycker synd om mig nu...
Men ibland kan man få göra det.
Nu går jag över till något lite positivare, eller iaf lite galnare... Eller?
Alla som såg melodifestivalen i lördags måste ju blivit rätt nöjda efter som (nästan) alla bra kom vidare.
Mina favoriter var ''Dead by april!!!'' och ''Loreen''.
Som tur gick dom vidare till globen direkt.
Men sen kom ju Flink Torstensson eller vad fan han heter med också.
Asså visst, om man vill att någon som typ är hög på csenen och seriöst är helt drågad ska gå vidare så visst.
Jag brukar inte gå in för melodifestivalen såhär, men om ''dead by april!!!'' är med så kollar jag!
Men nu ska jag gå och depp träna lite... Ni vet ju (typ) varför.

Bye bye // Maya!!
Tumblr_lyzbsqhd1u1qj15vio1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0