Inget nytt

Jag har varit dålig på att blogga nu för tiden.
Men det är bara för att jag är latare än vanligt.... Hehe.
Igår efter skolan drog vi hem till Thea ist för att åka skridskor.
Snön börjar typ smällta nu så vi sket i det.
Men eftersom Thea skulle resa bort var det en bra avslutning på den veckan!
Nu har vi lov och det är skönt!
Lite trist ibland kanske men det gör inget!
Har sovit hela dagen och är så uttråkad just nu att jag skulle kunna snöbada eller nåt.
Det där blev lite skumt men ni vet vad jag menar ^^
Och att glo på Melodifestivalen gör det ju inte bättre!
Ranelid ist för Mattias -.-
Seriöst?!
Imorgon blir det roligare, för då ska jag dra till Michan och ha det lite gött :)
Nai, nu drare jage ^^

Bye bye // Maya!

Hahaha as garv när jag läste det här!
Snodde den från Michans blogg ^^


Kommentarer
Postat av: michelle

Asså, visst är den helt jävla underbar?! :D

2012-02-19 @ 12:13:57
URL: http://beautifulboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0