Götlaborg

De 2 senaste dagarna har jag varit i Göteborg med ett härligt gäng. Åkte tåg dit och när vi kom fram låste vi in resväskorna och började shoppa direkt! Det var kul, men man var ju lagom trött sen när vi skulle åka till Michans mormor. Nästa dag åkte vi till Liseberg och det var riktigt kul! Vi åkte i riktigt många timmar! Kul kul! Sen idag åkte alla hem, men jag och Michan åkte bil hem! Jag gillar att åka bil! Men jag blev lite stel i nacken ^^ Jag är hemma nu och är jätte trött! Men som vanligt kommer det fler problem i vägen.... Killar är jobbiga, eller så är det mig det är fel på... Jag jag tror det... Sen måste jag ta ett beslut som är rätt svårt och det behöver jag verkligen inte nu! Jag har mått dåligt för länge nu känner jag, men jag vet inte vad jag kan göra! Förlåt att jag är lite trist nu men jag behöver skriva av mig lite... Alla tankar som kommer hela tiden är inte roligt, men ändå så vill jag inte prata om det. Det blir inte direkt bättre att skolan börjar om 2 veckor.... Jag tycker synd om alla som känner att dom inte räcker till, är osäkra på allt, inte vill äta, känna sig underlägsna hela tiden och att bara må allmänt dåligt! Ja jag tycker synd om mig själv nu, men det kan man ibland. Det är konstigt att man kan känna sig så ensam när man har så många runt omkring en! Men det jobbigaste är att det är ingen som riktigt förstår hur man mår. När någon annan råkar ut för något tänker man antingen fan vad jobbigt eller så blir det en vana så att ingen riktigt bryr sig. Men det tycker jag är rätt skönt. Har kännt såhär i typ 2 år nu! ORKAR INTE! Ska dra nu, men ha det bra och förlåt igen.
 
Bye bye // Maya
Lägger in lite bilder från Göteborg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0