Beats by Dr. Dre!!!

Heeeej, dagen har varit riktigt intresant asså!!! Jag vaknade av mig själv imorse kl 08:15 och kände mig as pigg! När jag vaknade såg jag också att jag fått ett meddelande!! Sen har jag jobbat från kl 10:00 - 17:00!! Det har varit riktigt kul att jobba idag faktiskt, men det är klart jag hade några fördelar ^^ Sen efter jobbet hade jag rätt kul med och ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga men jag har en ny polare... typ! ^^ Har chattat/ smsat hela dagen/ kvällen!! As kul! En av dom bästa grejer som hänt är att jag har äntligen fått min jofama jacka och jag älskar den!! Men jag fick inte bara den, jag fick hörlurar också! Beats by Dr. Dre! Dom är as bra!! Nu är jag riktigt trött, men att ha 2 superdagar i rad är fan nästan omöjligt! Imorgon ska jag packa till Liseberg och det ska bli kul.
 
Bye bye // Maya!
Inte dom bästa bilderna men aja!

Kommentarer
Postat av: Thea

Ohh snygga!
Både hörlurarna och jackan ^^<3
Tips om jackan, den ska impregneras innan den används ute annars kan den få vita fläckar i skinnet!!!<3
Puss!!

2012-08-05 @ 09:37:58
URL: http://theas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0