Save tonight

Dagen har ju varit rätt bra. Efter att ha ätit så mycket att jag nästan spricker gör att jag är lite illamående, men ändå mår bra. Jag är rätt uttråkad. Dem där nere sitter och kollar på golf och jag är ingen stor beundrare av det.
Har precis sett filmen ''The ugly truth'' den är faktiskt rätt bra.
Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen. 
Nu segar jag runt lite på Tumblr, Facebook och några andra ställen på datorn. Finns inte så mycket att göra. Jag sitter mest och tänker på en person som jag saknar så otroligt mycket.
Jag känner att han är så långt bort.
Men det värsta är att jag inte riktigt vet om det betyder något för honom. Eller om han ens tänker på mig, antagligen inte. Men det är lite jobbigt att tänka vad han kan göra nu... Det är något fel på mig asså! Eller det måste det vara... Imorgon hoppas jag på att antingen få sova riktigt länge... eller göra något kul.
Kanske hitta på något riktigt kul... Man vet ju aldrig.

Bye bye // Maya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0