April 12, 2012

Från i tisdags till igår har jag haft det hur bra som helst!
I tisdags åkte jag och Thea för att sova över hos Agnes och det blev lyckat!
Jag har inte haft så kul på hur länge som helst!
Vi gjorde kanske inte nåt sådär super specielt, men det var kul!
Kollade videos, lagade mat, såg på ''sex and the city'' 1 och 2 och sen sov vi.
Nästa dag låg vi mest och läste i tidningar och snackade, men... Vi bakade också.
En riktigt mysig tjejkväll/ dag!
Idag ska jag nog ta det lungt och spela lite.

Bye bye // Maya!


Kommentarer
Postat av: william

härligt emd tjej kväll:D

SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad.3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Friends or Enemies?" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-04-13 @ 16:14:26
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0