Hehehe... lite kul

Hej hej!
Idag skippade jag skolan för att jag och min mamma skulle
 åka till Nybro och fira min mosters 50 år:s dag ^^
Jag träffade alla mina kusiner, och vissa gillar jag mer än andra 8)
Men jaja, det har varit rätt kul tycker jag.
Men vi skulle typ äta upp 10 kg mat... Det gick inte så bra...
Men det var gått iaf ^^
Sen har det hänt lite mer, men det är saker jag inte kan skriva här ^^
Nu är jag ju hemma, och jag ska börja packa nu.
För jag ska som sakt åka till Agnes och sova där....
Medverkande på denna lilla sova över grej, Michan.
Det ska bli kul, men jag längtar inte till att vi ska gå upp as tidigt
imorgon och sen ha orientering heela jäkla dagen -_-
Det gillas inte så mkt, för förra året åt ju skogen nästan upp mig ._.'
Men nu ska jag dra ^^

Bye bye // Maya ♥

Orkar inte ladda upp en bild... ^-^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0