Fiskillifisk!

Cha cha!!
Jag stannade hemma idag, men jag har tänkt och jag ska göra allt bra igen!
Det är värt ett försök iaf ^^
Igår satt jag och kollade på Idol.
Jag tycker att Leonard ska gå vidare!!!
Men det lär inte bli så eftersom han blev en av dom som kan åka ut ;)
Men man kan alltid hoppas ^^
Idag har jag sovit och matat min fisk som jag har på min iPod ^-^
Det går ut på att man ska mata den varje dag, och få ihop poäng så att man kan ge fisken lite grejer.
Inte kläder och sånt utan lite dekoration i sitt akvarium.
Som tex växter, olika stenar och bakgrunder ^^
Det låter säkert inte så kul, men jag tycker att han är så söööt. ;D
Men jag har inte kommit på något namn än.
Nu ska jag gå och mata den där fisken.... Ne jag har inget liv ^_^

Bye bye // Maya ♥

Smiiiiile!


Kommentarer
Postat av: Agnes

LEONARD! Och då menar jag inte bara att han MÅSTE gå vidare utan att fisken kan heta det! :D <3

2011-09-27 @ 18:37:03
URL: http://ibelieveinyesterday.blogg.se/
Postat av: Maya

Jag vet han måste vidare!!! <3 Men det var ju ett as bra namn ju! :D <3

2011-09-27 @ 19:10:44
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0