Saknad!

Hej hej!
Igår var jag hemma från skolan, så det finns inte så mkt att berätta.
För jag är hemma idag igen...
Ett riktigt drama på morgonen, men sen har det lugnat ner sig.
Just nu är jag inte på världens bästa humör....
För jag saknar en vän... ♥
Och jag saknar honom så mkt att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Ett år... Pallar jag inte!!!!!
Saknaden är stor helt enkelt...
Att lyssna på musik som påminner mig om roliga stunder,
och att dränka sig i godis eller inte äta alls, är ingen bra lösning.
Hur kan en person påverka så här mkt!? ♥
I mitt fall är det lite konstigt att sakna, just honom, såhär mkt.
Men jag kan inte hjälpa det... ♥
Jag är ju glad att vi skriver då och då, men det räcker inte alltid.
Jag vet att det är hur många som helst som känner så här...
Det ända jag menar är... att det är jobbigt ♥
Σ ′αγαττω!!! ♥

Bye bye // Maya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0