Fortfarande toppen!

Cha cha!!
Jag har inget att göra, så jag kan lika gärna skriva lite! ;)
I år gjorde jag inget på skördefesten, kanske lite tråkigt...?
Ne, det kan vara kul ibland, men inte i år.
Skulle ha gått i ett spökhus eller nåt, med Michan och några till.
Men det var typ ingen som ville det, så hon fick gå med Julia ;)
Men jag är nöjd över att vara hemma i år, för annars hade jag inte kunat svara min vän...♥
Eller, jo det hade jag ju kunat men inte ikv ju ^.^
Jag har inte gjort så mkt, har suttit vid datorn och skrivit lite.
Men jag har oxå suttit och kollat på bilder från ''We ♥ It''
Jag gjorde det i typ 1½ timme...
När jag har tråkigt, så har jag tråkigt lixom ;)
Men nu ska jag typ gå och kolla på en film eller nåt ^-^

Bye bye // Maya!

Så ÄGD!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0