Spel freak ^^

Cha cha!!
Updaten för de senaste dagarna :D
I onsdags var jag på ett möte och fick mina sömntabletter som funkar rätt hyfsat.
Men det var en liten biverkning som gjorde att jag knappt kunde gå dagen därpå efter att jag tagit dom.
Så jag har stannat hemma resten av veckan :))))
Men i torsdags fick jag ett spel som jag hade beställt, som heter ''Uncharted 2''
Så det är vad jag har gjort de senaste dagarna ^.^
Jag gillade det riktigt mkt!
Jag rekomenderar det till dom som gillar den här typen av skjutspel... Eller, skjutspel ^^
Men nu har jag klarat hela spelet.... Jag gjorde det på 2 dagar...
Jag har typ suttit 8-10 timmar, och 4-5 timmar i streck, varje dag... :D
Lite stolt kanske ^-^
Men hur som helst, efter att få sovit lite och kunnat kopla av skolan lite mår jag lite bättre.
Men det blir ingen skola för mig på måndag heller, för då ska jag till b.u.p igen för att kanske skriva ut en medicin och se hur jag mår :)
Det kanske finns en lösning iaf... Ne antagligen inte. 
Imorgon ska jag beställa ''Uncharted 3''
Ska bli kul =D
Förutom att jag ska beställa det, ska jag kolla på en film så att jag äntligen kan skriva till min vän!!!
Annars kommer jag nog inte göra så mkt.
Sen har jag fått veta att det inte blir någon resa i jul :CCCC
Men istället för det, ska jag kanske åka till min farbror och shoppa lite och vara där över julen 8))
Äntligen en jul som kan bli kul =D
Sen vet jag inte så mkt mer.
En dålig, men lite kul sak är att jag tror att jag fått ett nytt peddo på halsen -_-
Vad är det med mig och peddos??!! :O

Bye bye // Maya!

6868479a8d6af38b76d8906a60bc648b_large
Popcorn 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0