FML!

Hej hej.
Jag var ju på en halloween fest hos Michan förut ikv som var kul.
Det var underbara människor och konstiga kläder.
Tack för allt jag fick! ♥
Mitt humör och hälsa var inte på topp ikv, så jag åkte hem vid 21:00 tiden.
Kanske inte det bästa valet... Men sen när är jag bra på val?!
Har aldrig varit, kommer ''antagligen'' aldrig bli det heller.
Haha, jag är lite trög för det var inte förens igår jag viste vad ''fml'' var.
Så jag är ju inte så skillad heller för den delen!
Ja jag är efter... Men det är min grej... Ibland!
Men jag känner så nu asså!
Det är en sak när allt går upp, men när allt bara går ner... Då är det inte kul.
Jag har börjat tröst äta -_-
Det kommer inte sluta bra, känner jag direkt...
På måndag är det skola igen, det gör ju verkligen allt bättre -.-'
Skola... skola... skola... skola.
-.-
Men jag ska försöka sluta bry mig om killar för ett tag...
Det kommer ju att gå bra... ''HOST!''
Det är värt ett försök iaf.
Försök är det ända jag har att gå på nu förtiden.
Haha, det kan vara kul ibland, men oftast inte ^^
Just nu lyssnar jag på musik och försöker va vid datorn utan att få panik.
Mehehe... ;)

Bye bye // Maya.


Jag ^^

Jag, Agnes och Thea!

Agnes!
Bilder från festen/ Michans blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0