Akut...

Hej hej!
Ingen skola för mig idag, för jag och min pappa åkte in akut till ''bup'' för att jag skulle få hjälp...
Dom har kommit på att det har gått för långt... applåd till dom!
Så jag har precis varit där, jag får hoppas att det hjälper.
Ska till Akuten imorgon igen, fast då kommer det kanske vara 3 personer till som ska vara med...
Så jag går antagligen inte till skolan imorgon heller.
Just nu sitter jag och typ ritar.
Det är rätt slappt och skönt.
Jag boede ta och städa mitt rum nu när jag ändå är hemma.
Ja, varför inte ^^
Men först ska jag rita klart mitt mästerverk... och dråga klart låten som jag lyssnar på.
''Ass back home - feat. Neon Hitch''
Jag och min musik... Haha.
Undrar vad jag ska göra ikv, för jag får nog inte vara ensam så mkt.

Bye bye // Maya.
Tumblr_lldx8jvqqj1qk9hdao1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0