Hemma nu borta sen :)

Hej hej, idag har jag varit hemma igen för att jag är förkyld :(
Men jag försöker att vila upp mig så bra jag kan tills ikväll för då ska jag åka till min vän Sofia och sova över, men Agnes, Michelle, Thea och Julia ska också komma men Agnes och Michan ska inte sova över :( :D
Men nu sitter jag vid datan och tänker :)
Men jag har lärt mig att jag inte ska tänka utan att bara stänga av,
för om jag tänker blir allt bara värre :(
Har ett beslut att fatta men det finns två vägar,
 men jag vet inte vilken väg jag ska ta :(
Båda är smärtsamma :(
Vill prata med någon men det har inte hjälpt så mycket och jag vill inte göra alla andra ledsna :(
Lösningen på ett sådant problem är att bara vara tyst nicka och le när man är med sina vänner :( :)
Musik är den ända utvägen :) :(
Allt är så svårt, men det ska bli skönt att komma bort från sina tankar ikväll :)

Ha det bra KRAMIZAR från Maya :) ♥
Lycklig men fundersam eller gå och vänta?
Godmorgon eller godnatt?
Jag vet inte ♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Maya, jag finns här om du vill prata...

2011-05-27 @ 18:08:23
Postat av: Maya

Tack <3

2011-05-28 @ 15:18:33
URL: http://rosafluffkudde.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0