Varit sjuk xp

Hej hej, nu har det gått ett tag sen jag har skrivit,
 men jag har varit sjuk och inte orkat Xd
Men det som har hänt från Fredag till Onsdag är inte så mkt :)
Jag har mest bara suttit och sovit,
men jag har också kollat på Paranormal activity :D
Jag så Paranormal activity i går själv och mitt tips är att INTE se den själv :P
Skulle kunnat gå till skolan idag,
men jag blev faktiskt så rädd att jag inte kunde sova i natt
för att jag hade bilder från filmen i huvudet som jag tänkte på xd
Men nu är jag utvilad och ska gå till skolan imorgon :DDD
Det är torsdag imorgon så det blir dans med Thea och Agnes :DDD xDDD
Men det har hänt en grej till :D
Jag har fått en rätt gammal kamera som är jätte bra :DD
Jag fick den av min pappa och jag ska lära mig att fota lite bättre med den :DDD
Men nu blir det att sitta lite vid datorn och lyssna på Spotify :DD

Ha det bra KRAMIZAR Maya :DDD

Jag är trött :P X) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0