Kul dag :)

♥Cha cha bloggen, hehe jag var bara tvungen xD
Men idag har det varit en lyckosam♥, iriterande♥ och snäll dag :DD
Först hade vi kemi och det var faktiskt helt okej idag, till och med lite kul :DD
Sen var det rörelse och det var kul som vanligt :D
Kemi, det var vad vi hade sen, men jag råkade komma försent med några andra x) ♥
Vi hade prov i fysiken idag, men det gick nog rätt bra :D
Men jag hade nog haft typ 3 till 4 fel, om jag inte fått lite hjälp x)
Sen blev det mat men det var inget gått xp
Läxläsningen var väl okej x)
Men innan det blev Eng så försökte någon typ slänga min låda ut ur ett fönster=iriterande♥
Men jag fick tag i den sen :) :D
Eng var helt ok, men jag lyssnade på musik så jag var inte i klassrumet...
Sista lektionen var gympa :D
Gympan var skön idag tycker jag men en av mina vänner hade det jobbigt,
så jag och de andra tjejerna fick trösta henne, hela lektionen x)))
Jag brukar gilla gympa men idag såg det ut att vara rätt tråkigt tycker jag :P :D
Men sen när gympan var slut så var det som det skulle igen men min vän ♥
Men nu är jag hemma och ska öva till ett Matte prov -.-'
Men men det går nog bra (HOSSSTTT!!)
Om jag inte får lite hjälp igen xD :D

Ha det gutt KRAMIZAR från Maya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0