Fest :DD

Hej hej, det har varit helt galet kul tycker jag :D
Jag har sovit över hos Julia med en massa kul folk :DD
Men först så var vi hemma hos Julia och åt och skrattade,
men sen kom Arvid och Kalle och knackade på xDDD
Det var helt oväntat men det var kul :DD
Efter vi hade ätit så gick vi till Blå gården med Kalle och Arvid det var kul :DD xDD
Men på Blå som jag kallar det spelade vi ett spel som heter typ Buzz eller nåt xDD
Men medan vi spelade så tog antagligen Ozze min mobil och skickade sms till några -.-'
Men äftersom vi skulle sova över så ställde han ett larm kl:04:00,
men som tur var så var vi vakna då :DD xDD :P
Men efter Blå så gick vi hem till Julia igen och flummade x)))
Men senare på natten så kollade vi i typ alla skolkataloger,
såg på många avsnitt av "Nalle i ett stort hus"
Gick typ Catwalk och sminkade oss som emo och fjortisar xDD
Med mera...x)))
Men sen var det morgon , men vi hade inte sovit något alls
Men Agnes, Julia och Michelle somnade ungefär kl 06:45
Medan de sov så kollade Thea och jag lite grejer på datan xDDD
Men nu är jag trött och bara tar det lungt :) :D

Ha det bra KRAMIZAR från Maya

<- Jag :P            Thea :D          :P Jag ->
Det var våran överdrivna sminkning xD X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0