Skola igen :)

Hej hej idag har det varit skola :)
Det har faktiskt varit riktigt kul idag xD :)
Det är sista veckan, så vi har inga läxor och det är skönt :D
Har precis varit hos tandläkaren -.-
Men nu är jag hemma :D
I söndags var det BigBrother final :D
Jag kom på att jag missade det för att jag sov över hos Julia -.-
Men det stog imellan MARTIN!, SIMON och PETER :D
Men sen när man kom hem i går fick man veta att det var Simon som vann -.-
Det är bra men jag tycker att MARTIN skulle ha vunnit :D
Men jaja :P
Det hade varit kul att va med där en gång XD
Jag tror att jag hade orkat att va där inne i ca 100 dagar :D
Men nu blir det att typ övnings köra lite xD :D

Ha det gutt KRAMIZAR från Maya :DD

← Martin :D - Simon :D Peter :D →


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0