En bra dag/natt :)))

Hej hej, igår var jag med Thea, Agnes och Ebba :DD
Vi gick på marknaden i Borgholm, vi träffade rätt många där och jag blev skrämd en gång ^^
Efter det gick vi till stranden, men det va bara jag och Agnes som badade :))
Vi skulle sova över hos Thea, och det gjorde vi också x)
Vi var ute liite på kvällen, och gick runt ^^
Vi kollade lite på en fotbollsmatch, lite ^^
Vi var inte uppe såå länge, men det var kul x))
Nu är jag hemma, men jag tänkte rätt mkt igår ._.
Jag tänker nu med, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra :/
Problem kommer och går :/
Sen kom jag på att det var den 29:onde igår :////
Men jag ska nog lösa det på något sätt :)
Jag funderar lite på om jag skulle dra ner till Borgholm själv, en kväll
Känner att jag vill va lite ensam och tänka

Ha det bra KRAMIZAR från Maya :)


Kommentarer
Postat av: Agnes

vad sågs som att vi ses en kväll i borgholm, så kan du tänka högt? <3

2011-06-30 @ 21:40:32
URL: http://mistakesmademe.blogg.se/
Postat av: Maya

Haha okej, det låter bra <3 :)

2011-06-30 @ 22:37:03
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0