Party?...13 år -.-

Cha cha, idag har jag varit med Agnes och Thea :)
Vi har varit i Borgholm och gått runt
Dagen har varit helt okej, men nästa gång tar jag nog och sover ^^
Efter att ha varit med dem åkte jag till Kalmar och Färjestaden och shoppade lite
Det var rätt kul att köpa något eftersom jag inte gjort det på ett tag nu :)
Köpte en tröja, T-shirt, ansiktsmask och några saker till
Det är en sak som stör mig lite, och det är att man typ inte kan festa på riktigt förens man är 18 år
Det är lite störigt eftersom jag älskar att va ute sent och göra flum och kanske inte så bra grejer
Jaja jag ska nog hitta på något
Men jag vet inte om jag ska bli dummare eller smartare än vad jag redan är
Med dummare menar jag, korkad
Jag vet att jag är blond på alla sätt, men jag vet inte om jag vill va det längre
Imorgon ska jag jobba med Agnes, och det ska bli kul
Efter jobbet ska jag kanske va med en vän, men man får väl se

Sug och svälj trevlig helg

Want it..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0