Nice dag x)

Hej hej, igår va jag med Agnes och Thea i stan :DD
Det var riktikt kul, som vanligt ;D
Agnes och jag kom lite tidigare till stan,
för vi hade glömt att berätta för Thea när vi skulle va där xD ._.
Innan Thea kom,
hade Agnes och jag hunnit gå typ 50 gånger fram och tillbaks istan xD
Men sen när Thea kom låg Agnes och jag på en flytbrygga, och halv sov ._. xD
Sen har vi flumat, varit fetton och köpt godis i en haribo butik,
köpt energi dycker och typ varit....lebbar ._. xDD
Men inte på ett sånt sätt ni tror ;DD
Sen träffade vi några kompisar på stan :DD
Men idag har jag varit med en kompis i 11 timmar :O...xD
Vi har hafft kul, kan man säga x))
Imorgon blir det kanske att dra till Kalmar med Thea och Agnes xDD
Sen på söndag efter att jag och Agnes har jobbat i cafeet,
blir det kanske en film-kväll med en kul vän  xDD ;DD
Men på måndag ska jag till en fest hos en kompis, det ska bli awsome!!! :DD
Det händer rätt mkt nu, tycker jag iaf :DD

Men ha det bra KRAMIZAR från Maya! :*


Kommentarer
Postat av: Thea

Vadå varit med kompis i 11 timmar? ._.

Du skulle väl hjälpa din mamma på cafét? -.-

2011-07-08 @ 12:15:06
Postat av: Maya

Ja, det gjorde jag med men jag fick sluta tidigare, så jag va med en kompis eftersom jag visste att Agnes inte kunde dra till stan ;)

2011-07-08 @ 14:24:17
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0