Golf-ers ;)

Ch cha, idag har jag varit med Agnes :D
Jag vaknade med att en kompis ringde och sen gjorde jag mig i ordnong
Men medans jag gjorde mig i ordning ringde jag Agnes :D
Hon skulle komma till mig i dag för att vi skulle kolla på söta killar som har spelat golf..(vilket liv)
Men när jag gjort mig i ordning åkte jag direkt till kalmar för att...
Jag ville bara hänga med ^^
Agnes skulle komma runt 12:39 tiden ungefär och när jag kom hem va klockan 12:25 ^^
Snacka om timing :D
Sen drog jag upp till buss hållsplattsen, och precis då kom hon..är jag bra eller vad ^^
Sen tog vi 2 vattenflaskor och gick runt och pratade :)
Vi/jag gjorde bort oss som vanligt ;)
Vi skulle baka, och det gick ju som det gick
Men efter vi bakat gick vi ut till fiket och då behövde mamma hjälp så
vi jobbade lite, men det va kul och om vi har tur får vi lön för det :DDD
Alla som spelat golf under dagen hade tävlat och det va pris utdelning :))
Och det va några söta killar ^^
7 blev det högsta idag ;)
Sen bestämde vi oss för att spela lite golf, och det är ju faktiskt riktigt kul :D
Agnes och jag är så duktiga på golf asså! (Host)
Sen åt vi och gick upp till mitt rum och pratade :)
Hur svårt kan det va att komma på vad man vill bli??
Efter det åkte hon hem och då va klockan 21:45 ^^
Vi har varit hela dagen och det har varit riktigt kul asså :D
Men imorgon blir det att sova och kanske åka in till kalmar :)

Ha det bra KRAMIZAR från Maya :*

Agnes ♥


Kommentarer
Postat av: Agnes

<3 ! Haha, får vi lön? :O

Och torsdag blir nog inte så bra, isåfall måste vi åka buss o det e bara jobbigt. Kanske nån annan dag? :)

2011-07-26 @ 12:33:35
URL: http://mistakesmademe.blogg.se/
Postat av: Maya

Ja jag tror det :D

Okej ja jag kan någon annan dag, men anars kan vi ju ta bussen, det kan nog bli kul ;) <3

2011-07-26 @ 14:59:06
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0