Gammla tider :D

Cha cha, igår var jag på en fest hos Ronja :DD
Sanna, Felicia, Sonny och Emma var med :D
Men Ronjas lillebror Kalle och hans vän Arvid va också med typ xD
Jag, kalle och Arvid har nästan alltid gått i samma klass, roliga minnen x)
När jag kom dit, hade alla kommit förutom Felicia,
men hon skulle komma lite senare så vi började med att bada i deras pool :DD
Det är en inbygd pool :D
Det var inte det varmaste vattnet precis, men det var skönt ändå :D
När Jag, Sanna och Sonny hade gått upp ur vattnet kom Felicia :DD
Ronja, Felicia och Emma badade en stund men sen gick dem upp ;D
Efter vi hade badat första gången åt vi mat, vi åt grillad kyckling med pommes :D
Jummi xD
Vi pratade typ lite, men sen gick vi upp till Ronjas rum
 och kollade på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter xDDD
Men den var bra :DDD
Men mitt i filmen kom Arvid in och letade efter sin
mobil laddare som han hade glömt en annan gång typ xD
Men han gick till Kalles rum när han hade hittat sin laddare xD ;D
När vi kollat på filmen va klockan ungefär 23:30
och då var det rätt mörkt för att va sommar :D
Tyckte jag iaf ;)
Vi kännde att det var kallt i luften, men i poolen var det varmare än förut :D
Först skulle jag inte bada, men sen efter 5 sekunder ville jag bada xD
Alla badade förutom Sonny ;D
Men Sanna puttade i Sonny i poolen, och han hade kläderna på sig xD ._.
Men Arvid kom ut och kollade vad vi gjorde,
medans kalle satt uppe på sitt rum och lanade ._.
Hur orkar man lana 24/7 ?? ._.
Jag försökte att putta i honom, men det gick inte så bra xD
Jag hade inte hoppat i än, så han hann putta i mig istället ;DD
Men det fanns vattenpistoler som jag sköt honom med,
så han blev rätt blöt ändå :DD
Poäng till mig :DD
Sen fick han aggro och gick in igen, fast han skrattade typ hela tiden xD :D
Efter en rätt lång stund i poolen åkte Sanna och Sonny hem ._.
Men vi fortsatte att bada :DD
Sen blev det kallt igen, så vi gick upp ;DD
När vi torkat och tatt på oss sov-kläder,
packade vi ihop tältet som vi skulle ha sovit i xD
Men det var så kallt att vi sov inne istället xD :DD
Så vi gick upp och bäddade (typ) och satte på en film :DD
Men då kom Kalle och Arvid/Kotte in och ville kolla med oss :DD
Kommer inte ihåg vad den heter men den var rätt bra xDD
Medan filmen gick pratade vi hur mkt som hälst,
och det fick mig att inse att jag saknar min gammla klass lite ♥
Vi såg en till film efter det, men Kalle och Arvd gick och la sig,
Arvid fick sova på soffan xDDD
Vi tjejer som var vakna, somnade efter ett liiitet tag, eller iaf jag xD
På morgonen åkte jag hem ungefär kl 09:30 för jag skulle va i Borgholm kl 11:00 :D
Jag skulle va med Agnes helt enkelt :DD
Men det var en riktigt mysig kväll!!!!!! ♥
Jag kännde mig lite speciel eftersom jag va
den ända 7:an som hade blivit bjuden :DD
Arvid va ju med kalle så han va med ändå xDD
Men det var riktigt kul xDD
Idag va jag ju med Agnes, och vi hade kul som vanligt!! :DD
Men vi såg Bill Skarsgård och gjorde bort oss inför honom ._.
Pinigt, men jag tycker att det var riktigt kul!! :DD
En super dag!! :DD
Imorgon blir det att sova så länge som möjligt
och sen göra sig iordning till en grill/övernattniggs/tjej kväll :DD
Nu är klockan mkt och jag är trött!! ^^

Men ha det BRA KRAMIZAR från Maya :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0