Äntligen :D

Cha cha, har precis vaknat typ, för idag ska jag bara ta det lungt :D
Det kan va skönt som omväxling
Men imorgon ska jag till Sinus med ett par kompisar :D
Ska bli kul, det är väldigt mysigt på Sinus
Men i lördags hände det en rätt kul grej efter jobbet ;)
Agnes och jag skulle till Borgholm, men det var 10000 000 st
bilar så det va typ omöjligt att gå över vägen
Men då åkte min brorsa förbi och stannade på andra sidan vägen x)
Då kom hans kompis Johan ut och sa:
Ey Maya ska du med eller?
När vi väl kom över vägen åkte vi med Måns, Johan och Frida x)
Hihi ♥
Dem släppte av oss vid Harrys, för vi skulle Bowla men det gick inte så bra ;)
Sen när Agnes och jag skulle gå därifrån,
satt det ett gamalt par som började prata om bowlingklot o.O
Dem va fulla=läskiga :P
Sen gick vi lite på stan och sen åkte vi hem, det var kul :)
Igår kom Julia och Michelle och hälsade på när vi jobbade :)
Kul att träffa dem :)
Efter jobbet igår va jag med en kompis, men han kom på kvällen
Det va riktigt kul och det va mysigt med ♥
Sen kollade jag på fotboll och va vid datan, sen sov jag
Nu sitter jag här och muppar lite, men det är rätt skönt att va själv (ibland) :)

Ha det bra KRAMIZAR från Maya :*

Den bilden säger allt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0