Klassresa... för ett tag sen xDD

Hej hej, jag hade tråkigt så jag tänkte berätta lite om min klassresa som var i slutet av 6:an X)
Eller berätta...tänkte visa lite bilder från dem dagarna :D
Det var kul med blandanat Lisseberg, minesförlust, många åk med mera xDD

Det är en bild från när vi åkte tåg på väg till Göteborg :D


Jag sat med Sofia på tåget medan vi tog lite kort xDD



Nu har vi kommit fram och ska gå och äta i stan  :D


Efter maten så ska vi gå till ett ställe där vi skulle bo

                            Arvid              och                      Adam

Sen bärde det av till Lisseberg :DDDDDDDD
Efter en lång kväll sov vi direkt :)
Nästa dag åkte vi till ett ställe där de hade en massa djur och historia med mera :D
Jag kommer inte ihåg vad det stället hette X)
Efter vi hade varit där hela dagen så åkte vi tåg hem igen :)
När man kom hem somnade man direkt xDD
Det var en kul upplevelse :DDD

Ha det gutt KRAMIZAR från Maya :DD


Det blåste mkt xDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0