Sleepless!

Hej hej
Igår sov jag över med Agnes, Michan och Thea ♥
Det var kul, men innan vi sov över var jag med dom + Tom och Mathilda :))
Vi gjorde mkt kul, och saker som jag inte kommer att glömma 8)
Agnes och jag skulle gå hem till henne ensama, men det gick inte så bra för det är rätt långt :]
Men kul var det iaf :D
Idag när vi vaknade var man rätt trött tycker jag
Men sen blev man pigg och gick ut och tog en promenad med Ankan
Sen har vi hoppat lite med ^^
Nu sitter jag hemma och typ super Monster medan jag lyssnar på musik ♥
Jag önskar att man kunde backa tiden, och göra ett misstag ogjort!!

kramizar // Maya

Mina sötisar ♥


Kommentarer
Postat av: michelle

aww, det är du söt :3

2011-08-18 @ 15:25:18
URL: http://fasionisthenewblack.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Det var skoj. Tack för jag fick vara med!

2011-08-18 @ 16:25:45
Postat av: Maya

Michan: Hihi ^^

Mathilda: Det var så lite så, vi hade ju så kul :D

2011-08-18 @ 21:06:23
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0