Niiiice

Cha, cha
Idag har jag bara varit hemma och slappat, efter en jobbig vecka i skolan
Jag har löst problemet med min dator, genom att jag lånar mina föräldrars dator
Den är lite snabbare än min ^^
Så nu kan jag göra inlägg när jag vill, om jag orkar ^^
Nu ikv har jag kollat på filmen ''Epic movie''
Den är lite kul, tycker jag :D
Sen har jag varit inne på internet hela kvällen ^^
Så jag tänkte att jag kunde göra ett inlägg :D
Förutom att jag har chattat, har jag lyssnat på musik som vanligt ;D
Jag skulle ha åkt till blå, men jag orkade inte
Men nu inser jag att jag skulle åkt ^^
Men det gör jag kanske nästa gång :D
Imorgon är det söndag = SOVA!
Sen är det skola igen -.-
Men på torsdag ska jag inte till skolan, för då ska jag till flygplattsen och åka till Grekland :D
Det ska bli kul för jag har aldrig varit där, eller flygit förut ^^

KRAMIZAR // Maya :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0