Bio!!

Tjabba!!
Ikväll blev det att åka in till Kalmar med Mr Michelin ;)
Vi gick runt lite i kalmar, sen var det dags för bio!
Harry Potter och dödsrelikerna del 2!
Den var faktiskt riktigt bra ju ^^
Mitt i filmen fick Michan ett litet snyft utbrått, jag tror att alla hörde det ^_^
Efter bion planerade vi hur vi/hon Ska bygga upp en skola, som är som Hogwarts, fast utan magi...
Lycka till Michan xD
Vi får hoppas att din uggla kommer och knackar på, på ditt fönster xD
Kvällen blev riktigt lyckad!!
Men nu ska jag planera hur jag ska få min zwump på fall 8)
Önska mig lycka till!!!! :D

Kramizar // Maya :*


Kommentarer
Postat av: Frida.E

Har inte sett Harry Potter och Dödsrelikerna del 2 än!! Måste göra det!!!! :)

2011-08-15 @ 18:13:54
Postat av: Maya

Haha ja det måste du, den är riktigt bra! :D

2011-08-15 @ 18:48:09
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0