1 gång? ja, men 2? NEJ!

Hej
Jag kollar ut igenom mitt fönster och ser att vädret är på samma humör som jag
Lika grå, borta och värdelös...
Att göra ett misstag 1 gång skulle vem som hälst kunna göra
Men att göra samma misstag 2 gånger, är inget man råkar göra..
1 val, 2 vägar, men många anledningar!
Men jag valde fel väg...
Saknaden är stor och jag saknar dig så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen
Jag har mig själv att skylla och jag fattar att du inte vill ge mig en till chans
Jag vet att du är rädd för att bli sårad igen, och jag kan inte lova något...
Mina minnen med dig är en av dem bästa minnen jag någonsin haft
Du är det bästa som har hänt mig, bland många bra grejer
Jag glömmer aldrig dina miner eller dina hemligheter, men dom är säkra hos mig
Vill du komma tillbaka behöver du bara komma och säga det...
Men det gör du förstås inte
En låt jag aldrig glömmer, som jag lyssnar på 24/7

Söder - Du snurrar min värld ♥

Om du skulle se det här så skulle du kanske tänka om, men du kommer aldrig att se det..

kramizar // Maya

</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0