Torsdag :D

Hej hej, idag har det varit suuper kul :DD
Första lektionen idag var träslöjd :D ♥
So var det sen men jag kommer inte ihåg vad vi gjorde xDD
Det var till och med kul att gå till musiken idag :DD xD ♥
Men sista lektionen idag var Tyska xP
Man får inte ha tuggummi på Tyskan men
det hade jag och jag skulle svara på en fråga x)
Men jag visste inte vad jag skulle svara,
så medan jag typ glafsade på mitt tuggummi så försökte jag
att komma på vad jag skulle svara xDDD
Jag är SMART...(HOST) xDD :P :D
Men det hände en annan rätt kul sak idag kom jag på :DD
Det var efter vi hade ätit, och då skulle vi till ett ställe som heter Kron gården :D
Men innan vi gick dit så gick vi till en liiten lekplats x))
Man kan säga att en gung bräda kan vara riktigt kul xDDD
Efter skolan var det att gå hem till Thea med Agnes och mig :DD
Innan vi åkte till dansen idag så åkte vi till kalmar och gick liite på ett ställe som heter Kvasten :DD
Sen blev det att äta lite glass x)) :DD
Efter det blev det att gå till dansen :DD
Idag var det suuuper kuuul!! :DD xDD
Mc Donalds nästa, ja vi är lite tjocka som äter Mc Donalds efter dansen men jaja xDD :D
Nu är jag hemma och övar på ett prov medan jag chattar lite och lyssnar på musik :DDD

Ha det gutt KRAMIZAR från Maya :DDD

Agnes som har en fein hatt på sig x) :DD
Från idag :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0