Tjej kväll :DD

Hej hej, i går var det en super kul dag!! :DD
Igår så kom Agnes och Thea hem till mig för att vi skulle till dansen :DD
Men innan vi åkte till dansen så spelade vi lite golf x))
Agnes spelade som vanligt med bitchen x)))) och Thea med 4:an :D
Efter det åkte vi till dansen :D
Agnes och jag skulle inte vara med på dansen,
så hon och jag gick till Coop medan Thea dansade :DD
När vi kom till Coop så skulle vi handla lite godis och läsk,
för vi hade pratat om att vi skulle sova över :DD
Men medan Agnes och jag försökte hitta alla grejer så fick vi syn på en (kille tror vi)
i en kycklingdrekt xDDD
Han såg att vi stirrade och skrattade åt honom, så han började att posa för oss xDD
Sen kom han typ hoppande imot oss och då skrek vi typ: Aa han kommer SPRING!!
Det var riktigt kul xDD
Men dansen var fortfarande inte slut så Agnes och jag satte oss i en busskub och sjöng:
Nu ringer, Agnes, Agnes, Agnes, Agnes...Nu ringer Agnes, Agnes, Agnes, Agnes xDD
Det var riktigt kul xDD :DD
När dansen var slut så åkte vi till Mc Donalds för att äta :D
Men vi skulle också hämta upp våran vän
Michelle som inte skulle sova över men som skulle vara kvar till kl 00:00 :D
Vi hämtade Michan och´sen skulle vi till Borgholm för att hämta
Agnes och Theas övernattnings grejer :DD
När vi kom hem till mig igen så hade vi försökt att få tag på Julia och sofia :D
Sofia kunde inte sova över för hon hade antagligen sina hästar att sköta om :P
Men vi hade försökt att få tag i Julia några gånger och till slut fick vi tag på henne :DD
Hon kunde sova över så hon kom på 10 min :DD xDD
Senare kom hon och vi flummade lite och hade kul :DD
Nu har alla åkt hem, och jag är super trött men det har varit KUL!! :DD xDD

KRAMIZAR från Maya :DD ♥

Michan xDDDDD


Kommentarer
Postat av: michelle

Cooling på bilden :D

2011-04-23 @ 20:51:05
URL: http://marenostrum.blogg.se/
Postat av: Maya

Haha ja xDDD :DD

2011-04-23 @ 22:30:55
URL: http://rosafluffkudde.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0